Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



tirsdag 27. november 2012

hverdags glede og ny lys lykt på 1.2.3 ;)

ISLYKT!

I kveld fant jeg frem et barnemat glass, tok bort etiketten og satte til livs en ide jeg kom over i ei bok for en liten stund siden. Du tar eggeviten av et egg. Heller det inn i glasset så det får satt seg overalt. Deretter tar du sukker, heller det ned i glasset og rister godt. Og du har en ny lykt  på 1.2.3. sukkeret gir det en isete kjempe nyydelig effekt=)






I dag kom ei kjempe god venninne av meg med roser på døra, må si jeg ble glad og overrasket=) roser er slett ikke hverdagskost på en tirsdagskveld...kjempe koooooselig <3 Rosene fikk selvfølgelig plass på lysfatet sammen med den nye lyslykta...;)




Ha ei fortsatt fin uke alle sammen...klem Mailinn..;)

4 kommentarer:

  1. Nydelig lykt og en kjempesmart idé
    og flotte roser!
    Heldige du :)

    Klem Marit

    SvarSlett
  2. God idé! Ekstra koselig med levende lys og blomster på denne mørke årstiden!
    Ha en fin dag! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett
  3. Stemningsfullt og pent med lykten, men pass godt på....sukkeret kan ta fyr! Har to venninner som også har laget slike, og hos den ene kunne det ha gått riktig ille, siden hun hadde hengt opp glasset i gardinstangen ved hjelp av en vire. Hun fikk seg en god støkk, da glasset plutselig tok fyr og sprakk!

    SvarSlett
  4. Jeg har alltid dekorsand i bunn...er blitt anbefalt det siden bunnen kan bli veldig varm og forårsake at glasset sprikker.

    SvarSlett