Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



søndag 25. november 2012

vinterløsning..

Som nevnt i tidligere blogginnlegg er huset vårt ganske lite. ca 100 kv. + ca 40 kv kjeller som er uoppusset og absolutt ikke på noen prioriteringsliste i nærmeste fremtid. Og stua er lang og smal. Noe som gjør møblerings mulighetene nokså begrenset...gulvplassen imellom sofa og vegg har vært ganske så liten uansett hvor vi har valgt å plassere sofaen. Men hær om dagen fant jeg ut at jeg skulle prøve å plassere sofaen framfor altandøra. Var overbevisst om at det kom til å se veldig rart ut, men ble positivt overrasket over resultatet. Dessverre kan dette selvfølgelig bare være ei vinterløsning, men sååå godt med litt forandring. Spesielt når den ikke koster ei krone;)




Kjøpte ny pute på skeidar hær om dagen, så dilla på reinsdyr;)


Bildehylla fikk seg også ny pynt i helga;) reinsdyret er kjøpt på Botten, en først og fremst lampe butikk, men mye fint innen interiør til tider også;)



Veldig glad i bark lyset mitt ifra Bohus (som det ser ut som absolutt ALLE har;)
passet godt inn på lysfatet mitt;)



Ønsker dere en herlig søndagskveld;) stoor klem <3

2 kommentarer:

  1. Skulle begynne å rydde i rothuset mitt, men måtte bare inn å se her først! ;)) Så koselig du har det! Har lyst til å stelle og stulle litt i stuen vår jeg også, men det er bare støv, rot og sagflis over alt etter at vi tok fatt på rivingen av et rom i 2. etg.... :Z Men tol helgen! ;)) Altandører er jo ikke så mye i bruk om vinteren, så dette ble jo suuupert! Ser ut til av du også har litt plass til å gå forbi til venstre for sofaen, og massemasse plass foran sofaen, så du kan jo la sofaen stå slik, men en meter fra veggen, og sette kurvstolen med ryggen til fotografen slik dette bildet er tatt, så kan alt stå slik og dere kan likevel bruke døren også sommerstid? Stilig stue! Nei nå må jeg ta i et tak her hjemme slik at jeg også får det litt vinterkoseligere i heimen! ;o)

    Ha en fin dag! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett
  2. Syns det ble veldig fint, og det er klart på vinteren blir altandøren minimalt brukt likevel.
    Alltid deilig med litt forandringer og når de er gratis er det ekstra greit.

    Ønsker deg og dine en fin tirsdag!
    Klem Marit

    SvarSlett