Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



onsdag 11. februar 2015

soverommet

I dag har jeg gjort noe jeg skulle gjort for mange dager siden.... Nemlig ryddet rommet mitt...Ergo brettet ihop klær. Itillegg har jeg sortert og ryddet i alle skap. Vasket og skiftet på senga..... Er det noe jeg er skikkelig flink til så er det å vaske klær....OG legge di i en dunge oppå senga....Dårlig kombinasjon siden jeg hater å brette ihop klær..

Det som er skikkelig flaut med det...er at lillejenta mi veeldig ofte mer enn gjerne vil ligge i mamma sin seng...men da har jeg bare sagt"nei mamma er nødt til å rydde på rommet sitt nå".....og når hun  di siste dagene har spurt "har du rydda rommet ditt No mamma? Ehhhm..hæææ.. Eee..Goo natt....
DA er det påtide å ta grep;)






Gleder meg til å legge meg dær i kveld... Jeg er veldig glad i soverommet vårt med skråtak... Å høre på regnet som trommer på taket mens dyna varmer...og rommet attpåtil er nyvasket og rent. DET er hverdagsluksuss for meg<3


1 kommentar: