Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



onsdag 5. desember 2012

gangen i 2 etasje under ekstrem makeover...

Gangen oppe på loftet har virkelig ikke tålt dagens lys....Denne forferdelige boden var tidligere en balkong, som deretter ble kledd igjen og brukt som bod....





Da vi skiftet bordkledning og tak ble det veldig god takhøyde...Planen min var å sette inn et stort vindu ifra gulv til vegg på ytterveggen (mot veien) også lysekrone i taket...Såååå fint som det har kommet til å blitt. ifra utsiden... Men den drømmen forsvant fort når det visste seg at veggen er for smal for å sette inn det store vinduet som jeg ønsker meg på midten. Vi har ihvertfall revet denne veggen og tatt bort døra så det har blitt åpen løsning. Dette er en god stund siden nå.. For hver gang vi har vært på tur til å hive oss rundt igjen så er det et eller annet som har inntruffet. En mann som må reise bort i jobbsammenheng, sykdom, operasjon osv osv...blæææææh.....Så oppussinga har stått skikkelig i stampe for tiden og har kun foregått i hodet på kveldene etter jeg har lagt meg...

Men nååååå, endelig, er vi i gang igjen. Vi måtte rive gulvet inne på boden og sette opp nye lekter pga råte, ikke så rart det da siden det tidligere var balkong gulv. Jeg gleder meg sinnsykt mye til rommet blir ferdig og har et spennende prosjekt på gang for det pitte lille rommet innenfor boden. Bilder blir å komme fortløpende ;)


Ha ei fortrefffelig uke alle sammen <3

3 kommentarer:

  1. Så spennende det er med så store prosjekter... Og ja det tar tid. Artig å se hvordan det blir... Koselig med tilbakemelding fra deg i dag...Kos deg du også i adventstiden.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  2. Åh gleder meg på dine vegne!! Kan være en sann utfordring slike ganger! :Z Vår gang ble HELT ny nå som vi pusset den opp/bygde den om, jeg bare fatter ikke hvorfor vi ikke gjorde noe med den for lenge siden! ;)) Superfornøyd ble jeg, og gleder meg på dine vegne til du får den samme følelsen! :))) Masse lykke til! :0)

    Stor klem, Ann.

    SvarSlett
  3. Så herlig å være igang med slike prosjekter som har ligget og ventet og ventet.... (og enda mer herlig når man er ferdig ;) hehe) det blir spennende å se hvordan det blir til slutt! ha en fin adventsdag ;)
    klem, Edel

    SvarSlett