Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



tirsdag 1. juli 2014

`Nytt` bad ;)


Hei og hopp...Jammen er det lenge siden jeg har publisert innlegg på bloggen. Kjenner den blir litt avglemt i denne facebook/instagram verden. Spesielt når man vet at nettet er så ustabilt og resultatet blir å bruke en hel kveld foran pc og bannordene blir absurd mange;) Men i kveld gikk det godt;)


For noen uker siden fikk vi ut vår gigantiske steam dusj og satt inn et rektangulært helstøpt design badekar ifra sanipro. Var utrolig vanskelig å bestemme seg for hva vi skulle ha. visste jeg kom til å savne badekar om vi bare satt inn dusj. ble såå lei av å saumfare kataloger. Men er ingen tvil om at i en travel hverdag så er det dusjen som blir mest brukt. Så etter hvert blir vi å sette inn en dusj også i andre enden av badet. Men er veldig fornøyd med badekaret. Fikk rett og slett et nytt bad.


Blomster plukket i kveld. Får en litt god barndoms følelse når jeg plukker blomster fra grøftekanten;)
Brukte å plukke blomster til ei eldre dame når jeg var lita for da fikk jeg bestandig godteri;) knis* en gang nøden var stor og blomster mangelvare på tjukkeste vinteren,plukket jeg kvister som jeg fornøyd overga den hyggelige damen...og JA..jeg fikk godteri;)


 
 Budal stolen(?) har jeg arvet ifra min kjære mormor. Ser fortsatt for meg klærne hennes som ligger pent brettet over stolen på soverommet. Synes den har en herlig grønn farge. Passet perfekt på badet.





Kurv fra lene Bjerre som passet perfekt på benken til hverdags sminken;) slipper å rote i ei fullstappa skuff..


 
 
 Gammelt speil. Igjen arv fra min kjære mormor. Skaper nostalgi og sjarm på et ellers kjedelig hvitt og svart bad.

 
Lyslyktene fra Lene Bjerre synes jeg også er helt fantastisk fine. Spesielt mot hvit vegg oppå det blanke badekaret. Kunne gjerne tenkt meg mange fler.

Ha en fin kveld og God sommer. Her er det nedtelling til sommerferie til helga. Blir skjønt;)

klem fra Mailinn....

6 kommentarer:

  1. Badekaret var skikkelig lekkert :D

    SvarSlett
  2. Nydelig fint bad!
    Og herlig med nyplukkede markblomster og snart ferie.

    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Så fint du har det på badet og så flink du er til å få inn koselige og personlige detaljer på badet, og ikke minst blande stilarter - da blir det din helt personlige signatur. :-)

    SvarSlett
  4. Skikkelig flott badekar dere har fått, kan tenke meg til at dere koser dere der :-)

    Sommerklem :-)

    SvarSlett
  5. For en interessant nettsted. Jeg bli veldig imponert ved å lese her =) Besøk gjerne nettestedet mitt Har litt om tapetder =)

    SvarSlett