Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



søndag 6. april 2014

sol, søndag og støv..;)

Lenge mellom innleggene hær inne. Får nå i sommer endelig ordnet internett igjen og det skal bli herlig.  Men til den tid er jeg lite på bloggen og det blir lenge imellom innleggene. I dag har det vært en herlig dag. Som regel er vi på hytta i helgene men siden gubben skulle jobbe ble det hjemme helg. Fikk besøk av pappa i formiddag og gikk oss en tur i sola. Årets første softis ble også konsumert. Deilig å gå i joggesko og se snyen som smelter. Men før det blir snøfritt, skal påsken tilbringes på fjellhytta. Med ski, appelsin,  Kvikklunsj og heile pakka:) det gledes veldig.

I dag har jeg også hatt stor rengjøring på loftet. Det er deilig med alt man får gjort.

I går dro jeg til biltema og kjøpte spray farge i skikkelig pastell rosa. Sprayet noen messing lysestaker.  Har det så koselig på loftet i min mini loftstue:) fin søndag til dere..♥

Klem mailinn..

1 kommentar:

  1. Fine ble de! :) Mye fin vårstemning i tapetvalget ditt også! ;))
    Ønsker deg og dine en riktig fin påske! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda.

    SvarSlett