Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



mandag 3. juni 2013

ommøblering stue

Yeeei...i kveld fikk jeg endelig logget meg på bloggen. Via mobil vel og merke siden vi fortsatt er fri for nett hjemme.  Vært det i månedsvis nå. Men har vært så mye annet som har opptatt tiden vår at jeg har egentlig ikke savnet det så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre. Men jeg har lenge kjent på å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde skrevet blogg innlegg på lenge.  Eller fått besøkt noen av dere. Har fått besøkt dere men iogmed at jeg ikke fikk logget meg inn. Fikk jeg ikke lagt igjen noen kommentarer hos noen...;/ og det er  jo veldig kjedelig.  Tanken på å gi opp hele blogginga har også streifet meg. For heg vil blogge når jeg har lyst og tid. og IKKE når jeg føler jeg MÅ.. men jeg elsker jo dette hær;) så vil nok fortsette en god stund til. Håper å snart få nett på pcn. I kveld er jeg ihvertfall glad jeg fikk logget meg inn på blogger; )                                                                                                                    iogmed at jeg ikke har peiling på hvordan jeg får mellomrom med tlf på innlegget. Så Beklager jeg at dette blir noe tungleselig;) men noe gjester som kommer på besøk ofte sier er: ha du no ommøblert igjen? ;) ja det har jeg. Selvfølgelig når mannen er bortreist og det innebærer tunge løft. Men iveren etter forandring vinner som regel over styrke. Den ene kommoden i stua skulle bæres opp i  gangen når snekkern var ferdig med å fornye trappa opp til 2 etasje.  Og det ble den i dag;) johoo. Ble veldig fornøyd med resultatet.   bilder kommer senere.  Jeg prøvde meg ihvertfall på å plassere den inntil sofaen enn så lenge.  Etter inspirasjon ifra et engelsk oppussing program nå i kveld.  Det ble ikke så værst. Gøy med forandring.  Men den flytter nok opp ved en senere anledning.  lite strøm på tlf så dette ble et innlegg i hu og hast;) nå skal både telefon og jeg legges på lading til i morgen.  Natta♥
ønskes ifra meg♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar