Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



torsdag 14. april 2011

Min stil

Jeg hadde lenge før innflytting en mening om hvordan det skulle se ut hjemme hos oss. Jeg var veldig lei av farger og ønsket kun å bruke grått,hvitt,sølv og innslag av naturfarger/elementer! Jeg ønsket også å blande inn litt gamle ting slik at det ble mere hjemmekoselig og personlig.Resultatet har blitt akkurat slik jeg hadde forestillt meg. Men nå går det mot vår og jeg kjenner lysten til å tilsette litt duse farger som f.eks lyse rosa og smaragd grønn. Har allerede sett meg ut et lappeteppe ifra Home&cottage som jeg tror vil bli kledelig i sofaen til sommeren;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar