Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



mandag 11. april 2011

Hjemmelaget ting og tang=)

Kubbelys som har fått påstryket englebarn motiv
Hjemmelaget dørkrans;)

                                                    
syntes denne lykta var så kjedelig men etter  jeg pyntet den med den ytterste delen av en vintage serviett
har den nå blitt min favoritt lykt i huset. Servietten ligger utenpå glasset så det er ikke fare for noen brann for de som lurte på det;)
Ble litt vel ivrig når jeg først satte i gang og pyntet likeså gjerne noen kjedelige telysholdere.



                                        Gamle norgesglass ble også offer for min serviett/vintage lapp dilla;)


                                    
                                        Mye finere å ha frokostblandingen i et norgesglass.
                                        serveringsbrett ifra home&cottage.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine ting du har laget :)
    Blir spennende å følge bloggen din videre:)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Tusen takk lise;=) og takk for alle tipsene dine og ikke minst linken inne på din blogg!
    så koselig at du kommer til å følge bloggen min. føler meg som verdens største blogg amatør i forhold til deg men man lærer så lenge man lever. og tuuusen takk nok en gang for at du orket å ta deg tid til å belære meg litt=)
    klem tilbake0)

    SvarSlett
  3. heia snuppa endeli vart d blogg på dg sm du ha snakka om ei stund ;)veldi fin og oversiktli blogg..arti og få delt din store lidenskap md andre,og få tips og kommentara på d du har gjort :)bi og følg md på bloggen din,kanskje eg kan hent nå tips hær eg og hihi..klem fra ei sm syns du e veldi flenk og kreativ <3

    SvarSlett