Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



torsdag 21. november 2013

golden GLæM

I overgår fikk jeg svigermor til å hente ungen i barnehagen siden jeg var sent ferdig på arbeid og mannen er på rep i militæret om dagen. Da benyttet jeg anledningen til å haste meg en snartur innom Kid for å kjøpe meg ny hodepute da den jeg har skulle vært byttet ut for lengst.

Travel var jeg, magen var sulten, men joda i all hast og lastverk klarte jeg jammen meg ta å lirke med meg til kassen ei fløyelsbrun/med en pitteliten anelse av gullfarget pyntepute...Har jo ei liten stund hatt lyst på ei gullpute til sofaen. Og gjerne Halvor bakke sitt putetrekk..Meen, aldri i verden om jeg kjøper ei pyntepute til så mange 100 lapper..og det bare for trekket!!! Da falt valget på denne..Billig og fin? eller?.Etter litt mat og hvile ble denne pyntelig plassert i sofaen.. denne passet virkelig ikke inn=) Og er jo ikke min smak i det hele tatt.. Det er noe med stoffet, minner meg litt om sånn bestemor pynte puter.. Men den er jo egentlig fin da? Men funket bare ikke hjemme hos meg...;)
Kunne tenkt meg ei pute med samme gullfarge som på toalett mappa på bilde.




 
Dette duftelyset med gull farget etui luktet himmelsk og skal få pynte opp på badet. Den hodeputa jeg forresten kjøpte inneholdt jo bare luft. Ble flatt som et putetrekk uten innhold da jeg la meg ned på den. Så nå er det to puter som må leveres tilbake. Var det jeg visste at jeg skulle ha prøve ligget hodeputa på butikk gulvet før jeg kjøpte den..kniis*
 
sånn kan det altså gå....På en handlegal tirsdag;=)
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar