Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



tirsdag 3. april 2012

god påske

For et nyyydelig vær det har vært hær i Nord di sisste dagene. Vi har virkelig fått kjent både sola og våren på kroppen. Og endelig har mannen også snart påskefri og da bærer det til fjellheimen på hytta vår <3 blir første hytteturen på lille snuppa  på bare 1 mnd. Men det går nok bare gått.
Jeg savner å være en litt mere aktiv interiør blogger. Blir vel mere tid til seg selv og hobbyen min når man har fått litt mere rutine i hverdagen. Kjenner det kløøøør i `skaper fingrene` og har så mye ideer på lur;) Men de fleste lar seg ikke gjennomføre før bakken er bar. Gleder meg sååå til våren.. Men først.... påsken skal nyyyytes til det fulle ;)




God påske alle sammen ;)

ps: har du inspirasjonsbilder ifra ei fjellhytte så send meg gjerne et tips, Er så lite å finne dær ute.

stoor klem;)

5 kommentarer:

  1. God påske tel dåkk alle tre <3 kos dåkk masse :)
    Klæm Hege Reinholdtsen

    SvarSlett
  2. Kos der masse på hytta i disse herlige påskedagene :o))
    Klem

    SvarSlett
  3. Kos dåkk på hytta :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  4. Påsken har gått så fort, så jeg håper dere har fått kost dokker masse på hytta.
    Kjenner selv det klør i fingrene etter at vinteren skal slippe og vår og sommer kommer... Mange ideer og prosjekter ute i år.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  5. Kjære Mailinn, jeg må bare gratulere deg så masse. Håper dere fikk kost dere på hytta, god helg og klem

    SvarSlett