Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



mandag 31. oktober 2011

hjemmelaget julekalender;)

Jeg har aldri fått eller gitt noen en pakkekalender.
Så i år skal jeg og min kjære gi hverandre 24 små oppmerksomheter i ventetiden;) Siden vi neste jul er blitt foreldre regner jeg med at i fremtiden  blir det kun de søte små som blir prioritert når det gjelder slike ting.
Hadde ikke lyst til å kjøpe en pakkekalender, ville lage en selv.

 
Dro til fjæra en vakker høstdag og fant denne røffe rekved biten.


      Sprayet den først rød med colorworks ifra europris (39 kr boksen) Men treverket kom virkelig ikke til sin rett med denne fargen.



Det nesten ferdige resultatet=).. har 24 kroker men er usikker på om jeg skal sette på alle eller bare 12 om gangen. Har kjøpt røde gaveposer med hvit skrift men skal se om jeg finner grå med hvit skrift. Men det tviler jeg på at jeg finner. Gleder meg til å henge denne opp=)Og ikke minst se hva min suuper romantiske kjæreste..(kremt, kremt;) vil finne på av overraskelser. Håper jeg blir positivt overrasket;) hihi.



Ønkser dere en flotters første November uke;)

7 kommentarer:

  1. de søte små? :o TVILLINGER?

    SvarSlett
  2. Oi så flott den var. Kjempespennnende med pakkekalender, og tenk at det er bare en mnd til 1. des. Tiden flyr :o)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Så fin den var. Kreativ du er!!! Håper du får mange flotte overraskelser da?

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Tusen takk nok en gang for det flotte kremmerhuset du har laget til meg. Nydelig.
    Det samme gjelder for kalenderen din... virkelig nydelig. Så du må bare kose deg i denne ventetiden med alle overraskelsene... for til neste år blir det vel noen andre som får den...
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fin drivved du har funnet da! Kreativt å bruke den til kalender!

    SvarSlett
  6. Så fint!:D Ingen dum ide det der nei:D har ikke funnet ut hvordan advendtskalenderen blir i år jeg:)

    SvarSlett
  7. Drivved er så fint, og kalenderen blir kjempefin. Ønsker deg en superfin helg...klem

    SvarSlett