Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



mandag 11. april 2011

Badet før oppussing

Det `lekre` badet vårt før oppussing som dere ser var det ikke mye vi beholdt! alt av vegger og gulv ble revet.
        Det nye badet begynner å ta form;)
Deilig med stort bad, 12 kvadrat ble det;=)  Syntes det ble litt for stort i starten men angrer ikke et sekund nå.



Etterhvert skal jeg få lagt ut litt bilder av oppussingsprosessen vår.
Desverre finnes det ikke så alt for mange bilder av huset slik det var før oppussing da vi ble litt for raskt ivrige med brekkjern og motorsag! Veldig synd nå i ettertid! men heldigvis fikk jeg knipset noen bilder imellom rivingsiveren.

Huset vi bor i er opprinnelig et tømmerhus, så da rivinga startet hadde jeg ikke noe lyst til å dekke til det gamle tømmeret igjen. Men tømmeret var ikke fint, huset var enda ikke blitt etterisolert utvendig og siden vi var utålmodige med å flytte inn så valgte vi den enkleste løsningen. Nemlig ferdigmalte panelbord!
Nå angrer jeg selvsagt bittert selv om det sikkert har kommet til å tatt lang tid og uten garanti for at resultatet har blitt fint. Men gjort er gjort!

Hele huset er ferdig oppusset utenom en gang og 2 soverom i 2 etasje,
og der skal jeg få frem det gamle tømmeret på den ene veggen i begge rommene.
gleder meg;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar