Mailinn`s Hus

Mailinn`s Hus

Velkommen

Sååå koselig at du titter innom min lille interiørblogg

Blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Da finner jeg jo også deg igjen;)



lørdag 9. juni 2012

uteplassen;)

Endelig har også vi fått kjenne sola på bleik vinterhud;) Har hatt en suuper dag med venner og familie med fotball cup heiing etterfulgt med grilling på platten. Kosa oss både store og små=)
Og nå i kveld ringte ei venninne og sier det blir litt vin smakings i kveld;) Og det takker jeg ikke nei til etter 9 mnd med tjukkmage og alkoholfri vin i fjor sommer som smakte saft essens;) hihi.. Blir første tur ut ilag med venner etter graviditeten.. gleder meg såååå ;)

Her kommer et lite bilderas ifra huset/uteplassen vår...=)












Der grillen står skal det selvfølgelig bli trapp. også steinheller nedenfor der igjen hvor utepeisen skal stå.


 På mandag fikk vi 7 kubikk med matjord for å lage til plen på framsiden av huset. Er så lei av at tomta ser ut som en byggeplass;/.. men nå begynner det å komme seg;) Har så lyst til å kjpe masse trær og blomster men må fint smøre meg med tålmodighet og sikkert regne med å må vente til neste år.. ;/

Men slik så det ut da vi kjøpte huset.. Så noe forbedring har det jo blitt ;)




Ha ei flott og forhåpentligvis solfylt helg alle sammen.. stooor klem <3

3 kommentarer:

  1. Hei søte deg.
    Så fint dokker har fått det ute. Og malt kabeltrommelen har du også. Ble skikkelig bra.
    Bare rot her fortiden også og vet flere som gleder seg til å få ting på stell, men får ta en ting om gangen ;O)
    Kos dæ masse på byen...
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fiiine kommentaren inne hos meg:) Settes stooor pris på!:)

    Kjempefin uteplass!Herlig stor platt og! huset er jo kjempefint:) Alltid sånn at man vil ha gjort alt med en gang! menmen..det blir;)

    Håper du koste deg masse i går:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott uteplass!! :))

    Klem, Ann.

    SvarSlett